20 Şubat 2013 Çarşamba

Temel Seviye PLC Eğitimi






Eğitim Adı: Temel Seviye PLC Eğitimi 

Eğitim Tarihi: 16-17 Mart 2013 saat 09:00-17:00

Eğitim Yeri: Tepekule İş Merkezi 10. Kat Bilgisayar Sınıfı(İYTESEM) Bayraklı İZMİR     

Eğitim İçeriği:

* Genel dijital elektronik bilgiler.
* Sayı ve kodlama sistemleri.
* Bit, byte, word ve Real kavramlarının açıklanması.
* PLC’den enstrümana gidiş haritası.
* S7-300 PLC programlama programının(Simatic Manager) tanıtılması.
* Hardware konfigürasyonu.
* PLC modüllerinin adreslenmesi
* LAD, FBD, STL programlama dillerinin incelenmesi.
* Sembol listesi oluşturulması.
* DB, FB, FC oluşturulması.
* Programı izleme (online).
* Upload, Download işlemi.
* Örnek proje yapılması


Ön Koşul: Temel lojik ve bilgisayar kullanım bilgilerine sahip olmak. 

Amaç
* S7-300 PLC donanımını tanımak
* Temel programlama komutlarına hakim olmak
* S7 300 PLC’yi kullanarak temel seviyede programlama yapabilecek düzeyde bilgi             sahibi olmak
* Temel seviyede arıza giderimi becerisi

Notlar:
·         Eğitimler bilgisayar başında uygulamalı olarak yapılmaktadır.
·         Eğitim dökümanları eğitim bedeline dahildir.
·         Eğitimi kesintisiz tamamlayan her katılımcıya katılım belgesi verilecektir.
·         Katılım kontenjanla sınırlıdır.
·         Katılım Bedeli 600 TL + KDV (Kişi Başı (2 Gün) )
·         KDV %18 olup eğitim katılım bedellerine dahil edilmemiştir.

·         Detaylı Bilgi için


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder